Saturday, February 8, 2014

TERESA KOK "PHOBIA" NAK SATIRA LAGI LEPAS NI..???!!

Lawak jugak la tengok komen orang ramai pasai isu tawaran RM1,200 untuk tampar Teresa Kok. Sampai kena report polis nyonya tu dibuatnya.. siap bawak Fuziah Salleh lagi teman dia buat report...Takut kena lempang la tuuu...

Ada yang tak setuju dengan tawaran tu. Tak wajar kata depa. Ada yang kata tak payah tawaran, lempang saja terus macam kes Karpal kena tampar dengan arwah Kiai Arshad dulu. Ada pulak yang setuju dan suruh tampar ramai-ramai...

Ada yang suruh sumbat cili api kat mulut Teresa Kok, termasuk "mulut kat bawah"nya. Tu cadangan merapu pada saya... dan ada banyak lagi la yang merapu-rapu sampai saya tersengih-sengih membaca... tapi saya simpulkan semua reaksi tu melambangkan kemarahan terhadap Teresa Kok...


Pada saya, tawaran RM1,200 tu hanyalah sekadar "SATIRA". Nothing serius about that and it's just another "satire" in the another chapter... kan?

Tapi awat yang Teresa Kok kalut sangat sampai buat report polis? Heh! Tau takuuuuttt..??? Ooooo.. masa buat video bodoh yang kononnya "satira" tu tak tau takut pulak yer? Sekarang orang buat "satira" tepi jalan pun dah takut sampai suruh orang Kuantan teman? Heh!

2 ekor ayam kena sembelih dan dilumurkan pada banner yang ada gambar Teresa Kok? Yup! Itu pun boleh dikategorikan sebagai "satira" jugak. Cuba cari apa makna dan takrifan "satira". Dah tentu anda setuju dengan pandangan saya...! Heh! - dukeofumno