Friday, February 7, 2014

Surah Al- Baqarah Telah Menghina DAP dan PKR.. Demi Menghormati Kit Siang & DAP ,Perlukah Ia Di Ubah?

Sekarang ini apabila umat Islam pertahankan maruah sendiri akan dituduh sebagai rasis. Menghina,momokkan dan juga memperlekehkan bangsa melayu dan Islam kesemua ini adalah hak eksklusif pakatan haprak . Telah Pisau katakan sebelum ini,pelawaan haprak pakatan kononnya mahu berdamai kepada BN hanyalah taktik penipuan setelah mereka sendiri membuat provokasi membangkitkan kemarahan rakyat.
Dalam kehangatan isu video Teresa Kok menghina bangsa melayu dan mangsa tragedi Lahad Datu, semua orang terlupa serangan DAP terhadap agama Islam tidak pernah padam.
Baru baru ini Lim Kit Siang sebagai mursidul am pakatan telah mengkritik khutbah Jumaat. Seperti biasa para melayu kaldai dan anjing haprak pakatan tidak berani angkat muka. Semua ini dihalalkan..
azan1Kemudian dari PKR juga pertikaikan ayat quran..mana perginya haprak pakatan yang kononnya pejuang agama?
azan2
Paderi kristian pro pakatan pun berani persoalkan khutbah dan ayat quran.. Demi rakyat dan memenuhi kehendak DAP dan PKR..perlukan kita ubah ayat quran ?
azan3
Kita takkan terkejut satu hari nanti jika haprak pakatan memerintah negara, Jakim akan dipantau sepenuhnya oleh DAP dan majlis agama Islam setiap negeri pasti akan dilarang menggunakan ayat quran sebelum mendapat kebenaran DAP dan PKR… - pisau