Sunday, February 9, 2014

Jihad Fisabillah Di Lancarkan,Unit Amal PAS Akan Pertahankan Teresa Kok Dan DAP- Mat Sabu

Kebelakangan ini DAP dilihat berseorangan buat kerja dalam menghentam Islam dan bangsa melayu. Agak menghairankan mana pergi balaci balacinya yang lain kerana kerja salak menyalak tidak kedengaran seminggu dua ini.
Apabila video serangan Teresa Kok sempena Tahun Baru Cina,ramai melayu diluar sana yang marah marah,melayu melayu ini dikategorikan tidak bertuan dan tidak menjadi hamba kepada DAP. Maka kemarahan itu diterjemahkan kepada laporan polis,sembelih ayam hinggalah kepada tawaran menampar muka Teresa Kok.
Pisau agak risau dengan keselamatan Teresa Kok yang dilihat berseorangan didalam isu ini,walau pun ada 2-3 kerat pemimpin ultrakiasu rasis chauvanis DAP pertahankan beliau namun tidak mampu untuk memadam kemarahan majoriti melayu diluar sana yang dihina.
Syukur alhamdulilah,PAS sudah bangkit dari tidor. Hibrid DAP ini melalui Mat Sabu adik kesayangan Lim Guan Eng sudah mengerahkan a****g a****g suruhan unit Anal PAS turun mempertahankan Teresa.

1606908_773104599369014_342039168_n
Setiausaha Agung parti Dap Lim Guan Eng mengucapkan terima kasih kepada Pas kerana memberi kerjasama yang padu terhadap keselamatan ahli parlimen Seputeh Teresa Kok.
Sebelum itu Timbalan Presiden Pas Mohamad Sabu yang juga ahli lembaga pengarah Lembaga air Pulau Pinang mengerahkan unit amal Pas diseluruh negara memberi kawalan keselamatan sepenuhnya kepada Teresa Kok kerana dikhuatiri akan ditampar oleh pihak yang ingin mendapatkan wang RM1200.00
Sehubungan dengan itu semua ahli unit amal pas dalam keadaan berjaga-jaga demi untuk menjaga harta yang tidak bernilai bagi orang Melayu iaitu Teresa Kok.
Selepas ini kita tak perlu berasa risau sangat mengenai keselamatan Teresa kerana a****g a****g ini bersedia 24jam sehari 7 hari seminggu untuk mempertahankan Teresa dalam apa jua keadaan.
Menurut sumber PAS,mempertahankan Teresa adalah salah satu jihad seperti melawan yahudi. Jika terkorban mereka mereka ini dijanjikan syurga PAS.
Pisau kata ” Lagi naik tocang betina nih”pisau