Friday, February 14, 2014

HANCUR ! KERAJAAN DAP HALALKAN PESTA MUZIK LUCAH !!!

Sebelum ini, PAS Pulau Pinang pernah membodek Lim Guan Eng DAP dengan menganggap Setiausaha Agung DAP itu seperti Khalifah Umar Abdul Aziz. Berduyun-duyunlah segala pujian dan bodekkan oleh kepimpinan PAS. 

Dan inilah hasilnya 'Khalifah Umar Aziz' bodekkan parti PAS. Satu pesta muzik berbikini dihalalkan di negeri Pulau Pinang!
 Jawapan kerajaan DAP Pulau Pinang : 

Sementara itu, Pengerusi Jawatankuasa Gantian Tetap Kesihatan Awam dan Perlesenan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP), Ong Ah Teong berkata, pesta muzik berbikini yang dijangka akan berlangsung pada hujung minggu ini boleh dijalankan jika ia berada di dalam premis. 
“Sekiranya premis berkenaan sudahpun berlesen, jadi tidak ada masalah sekiranya mereka ingin adakan aktiviti dalam premis berkenaan, namun jika di luar mungkin ia menjadi kesalahan,” katanya. 
Beliau berkata, bagaimana pun dari segi moral dan perlakuan sepanjang program berkenaan adalah bawah tanggungjawab polis. 
"Tidak kiralah mereka berbikini atau sebagainya, kami tidak boleh mengambil tindakan atas apa perbuatan yang dilakukan melainkan pihak polis sahaja,” katanya. 
Kerajaan DAP Pulau Pinang 'tidak boleh mengambil tindakan' dan pihak polis pula yang dituding ! 

Come on la DAP..... jangan perbodohkan rakyat Pulau Pinang. Satu lagi adegan cuci tangan DAP yang semakin memualkan kita semua!

MiM cuba untuk mencari syarat-syarat yang dikenakan oleh pihak berkuasa kepada premis-premis hiburan di Pulau Pinang tetapi tidak ada. Tetapi kita percaya syarat-syaratnya sama dengan negeri-negeri lain di negara ini.

Jika benar, syarat pertunjukan hiburan begitu jelas melarang berpakaian tidak senonoh terutamanya berbikini seperti di bawah :



Dan adegan cuci tangan kerajaan DAP ni sungguh memalukan kerana mereka yang meluluskan pertunjukan di premis pusat hiburan tersebut dan pemantauan adalah tanggungjawab pihak kerajaan DAP Pulau Pinang.

Yang lebih memalukan, PAS Pulau Pinang hanya termampu untuk menegur sahaja walau pun negeri ini di bawah Pakatan Rakyat! Memang sangat memalukan dan menyerlahkan sikap hipokrit parti PAS.

Dan jika kerajaan DAP sendiri menghalalkan pesta muzik berbikini asalkan di dalam premis, maka selepas ini mungkin akan bercambah lagi pusat-pusat hiburan yang berbikini di Pulau Pinang ini! 

Hancur!- novandri